Obchodní podmínky
Informace o provozovateli:
Petra Šimečková, Botky dětem
se sídlem: Polešovice 683, 687 37 Polešovice
provozovna (kamenný obchod): Polešovice 683, 687 37 Polešovice
identifikační číslo: 05716942, DIČ: CZ7958124306 (plátce DPH)
Registrováno u MĚSTSKÝ ÚŘAD UHERSKÉ HRADIŠTĚ pod č. j. MUUH-ŽO/4270/2017, spisová značka 1085/2017
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.botkydetem.cz
Obchodní podmínky
Na této stránce naleznete hlavní výběr toho nejdůležitějšího z obchodních podmínek. Kompletní oficiální obchodní podmínky pak najdete níže v přiloženém dokumentu.
Objednání zboží
Objednání zboží probíhá tak, že si vybere boty nebo doplňky, vložíte je do košíku, zvolíte způsob dopravy a platby a vyplníte své údaje. Před objednáním doporučujeme nožky raději vícekrát měřit, abyste se vyhnuli zbytečnému vracení balíčku.
Po dokončení objednávky vám přijde email s potvrzením a číslem účtu (pokud jste vybrali platbu bankovním převodem). Prosíme o úhradu do 3 pracovních dní, jinak vaše "rezervace" propadá. Pokud jste vybrali platbu kartou, budete přesměrováni na platební bránu, kde zadáte svoje údaje z karty a platbu potvrdíte.
Zrušení objednávky
Pokud jste si objednávku rozmysleli a zboží již nechcete, dejte nám, prosím, co nejdříve vědět, abychom mohli zboží nabídnout dalším zákazníkům.
Zaslání zboží
Zboží skladem odesíláme každý pracovní den kolem 8 hodiny ranní. Takže většinou v den připsání částky na účet nebo následující pracovní den vyrazí balík za vámi.
Cena dopravy i obvyklé doby doručení najdete v odkaze:
https://www.botkydetem.cz/clanek/cena-dopravy-13
Vrácení zboží
Co vám nevyhovuje, pošlete nám do 2 týdnů od převzetí zpět (prosíme v původní krabici/obalu a s cedulkami, nevadí, když je kvůli zkoušení odstřihnete/sundáte)
Informace k odstoupení od smlouvy spolu s formulářem najdete v odkaze:
https://www.botkydetem.cz/clanek/pouceni-o-pravu-na-odstoupeni-od-smlouvy-vraceni-vymena-zbozi-7
Peníze vám vrátíme obvykle v den převzetí balíčku, nejpozději pak do 14 dní..
V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod stanovenou hranici, bude cena dopravy započítána při dobropisování vráceného zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům. Děkujeme!
Reklamace
Kdyby jste potřebovali boty reklamovat, napište na info@botkydetem.cz, pošlete fotku a informace a najdeme řešení.
Kompletní oficiální znění obchodních podmínek najdete tady