Potřebujete poradit? Rádi vám pomůžeme Po - Pá 9:00 až 18:00 (provozní dobu obchůdku najdete zde):     +420 607 979 107 info@botkydetem.cz

Reklamační řád

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a obchodními podmínkami kupujícího ještě před objednáním zboží.


Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem.

 


 

Koupili jste u nás zboží a objevil se nějaký problém? Pošlete nám fotku a informace k reklamaci na info@botkydetem.cz. Fakturu ani paragon posílat nemusíte, stačí číslo faktury poznačit ve zprávě s reklamací. Případně datum z paragonu, pokud jste kupovali na prodejně. Bude uděláno maximum, aby Vaše reklamace byla vyřízena co nejdříve. Zboží neposílejte, vyčkejte až na instrukce, které budou v odpovědi na Vaši reklamaci.

Veškeré zboží, které u nás pořídíte, je nové a vztahuje se na ně záruční lhůta 24 měsíců.  Ale některé zboží může být prodáváno s nějakou vadou a Vy jej můžete koupit výrazně levněji. Tato vada je vysloveně specifikovaná u konkrétního zboží a na tu se záruka nemusí vztahovat. 

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, případně dnem uvedeným na záručním listě, jde-li o pozdější datum.

Místem pro uplatnění reklamace je:
Petra Šimečková, Polešovice 683, 687 37 Polešovice
Reklamaci lze ale řešit i na dálku, pokud je posouzení reklamované vady z fotografií možné. 

Pokusíme se vydat rozhodnutí o Vaší reklamaci ve lhůtě 3 dnů od jejího převzetí (či obdržení fotografií), pokud to bude možné. Ale někdy je potřeba čas delší, a tak máme právo reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamace. 

Jen prosíme, než zboží budete reklamovat, mějte na paměti, že záruční doba nelze zaměňovat s životností výrobku. Záruční doba je sice 24 měsíců, ale životnost může být výrazně kratší. Životnost výrobku se odvíjí od toho, jak o výrobek pečujete (např. výživa kůže) a intenzitě jeho používání. U bot, které byly nošeny intenzivně a jsou vynošené (zničené intenzivním nošením), jsou boty, kterým jejich životnost skončila a uznat reklamaci na ně také ve většině případů nelze. U někoho může být životnost 5 let, u jiného klidně jen půl roku. 

Ani mechanické poškození nelze v reklamačním procesu uznat. Jedná se například o obuv, školní batohy nebo jiné výrobky poškozené praním v pračce nebo sušením v sušičce. Prát či sušit lze pouze výrobky, u kterých je tato možnost vysloveně stanovena. Mechanickým poškozením se také myslí okopání obuvi, protrhnutí a prořezání vrchního nebo spodkového materiálu ostrými předměty. Deformace opatků způsobené obouváním bez nazouváku a uvolnění tkaniček či rozevření zipu. Na podšívky a stélky znehodnocené působením potu se také reklamace nevztahuje. Nelze ani reklamovat vady, které jste si způsobili sami - může se jednat i poškození obuvi způsobená použitím na dětských skluzavkách či odrážedlech, koloběžkách a jiných jízdních prostředků, které jsou určeny pro děti. Nebo prodrané paty či špičky od brždění na houpačkách. Také zanedbání péče o zboží může způsobit zamítnutí reklamace. Výrobky si neopravujte sami (např. lepení), tím také ztrácíte nárok na další reklamaci.   

Reklamaci samozřejmě uplatňujte bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Nelze například uznat rozpáranou botu, kdy se bota začala párat, ale i tak byla stále nošena. Na druhou stranu, pokud je obuv lepená a začíná se rozlepovat, někdy je třeba ještě chvilku počkat, aby ji bylo možné opravit. Malinké rozlepení se opravuje velmi těžce. Ale i tak nám pošlete fotografie a na dalším postupu se domluvíme.

Pokud budete vyzvání k odeslání zboží, tak zboží bude předané k reklamaci u výrobce a bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro uvedení závady je doporučena písemná forma. Zboží je nutné posílat očištěné.

V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 10 dnů od uplynutí doby, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena (tj. zpravidla do 40 dnů od data podání reklamace), je prodávající oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku 10,- za den za uskladnění. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit.

Při výdeji zboží po vyřízení reklamace může být kupující vyzván k předložení dokladu k prokázání totožnosti. To abychom nepředali zboží někomu jinému :-).

 

Vztahy neupravené tímto reklamačním řádem se řídí obchodními podmínkami a platnými právními předpisy.

 

Reklamační řád v oficiální formě naleznete tady

 

V Polešovicích dne 6.1.2023